Julkishallinto

Mahdollisuuksia
Palvelut

Henkilöstön koulutus
Toiminnalliset koulutukset
Luennot
Vertais- ja mentorointitoiminta ryhmässä
Monimuotokoulutus

Pedagoginen suunnittelu, arviointi ja kehittäminen
Kunnan/yksittäisen päiväkodin/yksittäisen ryhmän tarpeisiin perustuva havainnointi, tilanteen arviointi ja kartoitus sekä jatkotoimien suunnittelu

Ryhmien ohjaus
Esim. muskariryhmät tai toiminnalliset ja luovat Aistiseikkailuryhmät teidän päiväkotiinne.
Jätä tarjouspyyntö
Hyvinvoivat lapset ja hyvinvoivat kasvattajat mahdollistavat iloisen oppimisen, jokaisen omista lähtökohdista käsin. Tehdäänkö yhdessä teidän päiväkodistanne paras paikka sekä lapsille että aikuisille?

Onko teidän päiväkodissanne kiirettä, melua, väsymystä tai riitaa? Ovatko asiat tavallaan ihan hyvin, mutta kaipaatte silti uutta puhtia työhönne? Oletteko tehneet rakennemuutoksia ryhmissä? Onko teillä lapsia, jotka tuntuvat tarvitsevan jatkuvaa aikuisen tukea olemiseensa ja tekemiseensä? Tuntuuko, että osa lapsista jää näkymättömiksi? Onko aikuisten työssäjaksaminen välillä tiukilla?
Osallisuus, kokonaisvaltainen ja koko päivän kestävä pedagoginen ote, työssäjaksaminen ja kaikenlaisten lasten huomioiminen arjessa saattaa välillä tuntua haastavalta yhtälöltä. Vielä hetki sitten lapset tulivat päiväkotiin saamaan hoivaa ja huolenpitoa. Nyt painotetaan oppimista ja pedagogista työotetta, eivätkä resurssit monessakaan paikassa ole hurjat. Silti jokaisella lapsella olisi oikeus saada päiväkodissa itsestään positiivisia kokemuksia niin oppijana kuin ihmisenä, ja jokaisella aikuisella oikeus jaksaa ja viihtyä työssään.
Päiväkoti on kymmenien tai jopa satojen temperamenttien, tunteiden ja vuorovaikutustilanteiden sulatusuuni. Se on paikka, jossa harjoitellaan tosi montaa juttua, itsenä olemisesta lähtien. Luodaan siis yhdessä puitteet tälle harjoittelulle, hyvälle mielelle ja oppimiselle, viihtymiselle!